Gå til hovedinnhold

Innføring i APP`ens innhold

Alt du trenger og vite om hva APP`en inneholder.

Det hele begynner med at man går til minvirksomhet.gosys.io eller trykker på link tilsendt på sms eller i epost. Da kommer man til siden hvor man kan logge inn for å få tilgang til APP`en.

Har man problemer med å logge inn hvor årsaken er at passord ikke fungerer eller man har rett og slett glemt passordet kan man lese mer her om hvordan dette løses.

Når man er logget inn er det første man ser en forside som viser dagens timer og muligheten for å sjekke inn/ut av prosjekt (krever aktivering), sjekk inn/ut av kjøretøy (krever aktivering og kjørebok), beskjeder som inneholder varslinger, meldinger etc og en logg som hvis en logg over alle inn/ut sjekkinger på prosjekter.

Øverst er det en hovedmeny på høyre side som gir deg tilgang til:

  • Prosjekter

  • Fravær

  • Kjøreturer (hvis kjørebok er aktivert)

  • Sjekk inn/ut av prosjekt (hvis aktivert)

  • Stemple inn/ut på terminal (hvis aktivert)

  • Endre språk

  • Min profil

  • Logg ut

I tillegg har man en meny som lar deg navigere mellom:

  • Hjem (forside)

  • Timer

  • Kjøreseddel (hvis aktivert - denne modulen blir ikke vedlikeholdt lenger)

  • Oppgaver (hvis aktivert)

  • Media

Inne på et prosjekt har man tilgang til:

  • Info om prosjektet

  • Media (bilder, dokumenter og video)

  • Personer som er knyttet til prosjekt

  • Hms

  • RUH - rapport uønskede hendelser

  • Sjekklister

  • Avvik

  • Endringsmelding

  • Sikker jobb analyse

  • Vernerunde

  • Loggbok (hvis aktivert)